THE MECHANISM OF THE EFFICIENCY ENSURE INTERACTION OF AIR TRANSPORT SERVICES

O. S. Borysenko

Abstract


In the article the mechanism of co-operation of the airline with the subjects of external environment is substantiated and it is defined that exactly on the basis of corporate relations at combination of three managing subjects and determination of their unique economic interests the process of intercommunication on providing of effectiveness of air transport service is provided.


Keywords


interaction; effectiveness; air transport

GOST Style Citations


1. Добрянська, О. А. Управління рекламною діяльністю як фактор підвищення ефективності господарювання [Текст] : дис. … канд. екон. наук: 08.06.01 / Інститут регіональних досліджень НАН України. – Л., 2004. – 197 с.

2. Аксёнов, И. М. Маркетинг на объектах транспорта [Текст] : монография / И. М. Аксёнов. – Ніжин: ООО «Вид-во «Аспект-Поліграф», 2006. – 336 с.

3. Лосева, А. С. Организационные методы привлечения потребителей на рынке транспортных услуг [Текст] : дис. … канд. экон. наук: 08.00.05 / СПбГУЭФ.– СПб., 1998. – 135 с.

4. Динчев, С. В. Моделювання ефективної рекламної політики підприємства [Текст] : дис. … канд. екон. наук: 08.03.02 / Донецький нац. ун-т. – Донецьк, 2004. – 154 с.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)