THE NECESSITY OF THE RATIONAL CONCEPT FORMATION OF MARKET BEHAVIOR IN MODERN MARKET CONDITIONS

N. V. Radionova

Abstract


In the article the tendencies of progress of the consumers’ choice models are considered and the necessity of forming the modern conception of rational marketing is proved.


Keywords


concept; marketing; market; rationality

GOST Style Citations


1. Пахомов, Ю. Правильный маршрут [Текст] / Ю. Пахомов // Компан&он. – 6-12 февраля 2009. – № 5 (626). – С. 24-28.

2. Дикарева, О. Драйверы будущого / О. Дикарева. // &Стратегии. – Январь-февраль 2009. – № 1-2. – С. 42-44.

3. Вегера, С. А. Основи споживчих знань [Текст] : навч. посібник для вищих навч. закладів / С. А. Вегера. – К.: К.І.С., 2008. – С. 42-54.

4. Тоффлер, Э. Третья волна [Текст] / Э. Тоффлер. – М.: Прогресс, 1991.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)