THE APPLICATION OF THE PRINCIPLES OF MARKETING AND LOGISTICS FOR THE IMPLEMENTATION OF THE NEW SERVICE ON PASSENGER RAILWAY TRANSPORT

T. S. Melnyk, L. M. Loboiko, O. V. Khrystofor

Abstract


In the article the marketing research of conditions of introduction of a new service in the field of passenger service on the railway transport is presented, the organizational aspects of its providing on the base of application of logistic principles of management by stream processes are determined.


Keywords


passenger rail transport; logistics; marketing

References


Кальченко А. Г. Логістика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2004. – 284 с. 2. Шубин И. В. Проблемы развития вспомогательного бизнеса пассажирского комплекса дальнего следования // Вестник ВНИИЖТ, 2006. – № 2. – С. 34-37. 3. Интегрированная логистика накопительно-распределительных комплексов (склады, транспортные узлы, терминалы): Учебн. для трансп. вузов / Под общ. ред. Л. Б. Миротина. – М.: Экзамен, 2003. – 448 с.


GOST Style Citations


1. Кальченко А. Г. Логістика: Підручник. – К.: КНЕУ, 2004. – 284 с.

2. Шубин И. В. Проблемы развития вспомогательного бизнеса пассажирского комплекса дальнего следования // Вестник ВНИИЖТ, 2006. – № 2. – С. 34-37.

3. Интегрированная логистика накопительно-распределительных комплексов (склады, транспортные узлы, терминалы): Учебн. для трансп. вузов / Под общ. ред. Л. Б. Миротина. – М.: Экзамен, 2003. – 448 с.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)