E-COMMERCE CONSULTING SERVICES: THE NEW MODEL

L. M. Savchuk, R. O. Shkil

Abstract


The theoretical aspects of electronic commerce and consulting are considered in this article, a new model of cooperation of participants of market of electronic commerce is offered, as it applies to providing of consulting services.


Keywords


e-commerce; consulting services; model

GOST Style Citations


1. Бейч Э. Консалтинговый бизнес: Основы профессионализма. – М.-СПб.: Питер, 2006. – 272 c.

2. Иванов М. С. Руководство по маркетингу консалтинговых услуг / М. С. Иванов, М. В. Фербер. – М.: Альпина Паблишер, 2003. – 139 c.

3. Илайес М. Эвод. Электронная коммерция. Практическое руководство. Пер. с англ. – СПб., ООО «ДиаСофтЮП», 2002. – 608 с.

4. Матвієнко О. В., Основи інформаційного менеджменту – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 126 c.

5. Пирогов С. В. Электронная коммерция – М.: Изд. дом «Социальные отношения», Изд-во «Перепектива», 2003. – 428 с.

6. Эймор Д. Электронный бизнес: эволюция и/или революция. Пер с англ. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2001. – 752 с.

7. Юрасов А .В. Электронная коммерция – М.: Дело, 2003 – 480 с.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)