THE MARKETING PRINCIPLES OF INCREASING THE ECONOMIC EFFICIENCY OF CONTAINER TRANSPORT

H. I. Muzykina, P. V. Beh, T. V. Bolvanovska

Abstract


This article tackles the problem of necessity of the applying the marketing principles in the management activity. There were defined the main advantages and disadvantages the utilization of the middle-tonnage containers. The aspects of the existing tariff policy were revised as well. Under the conditions of the competitiveness between the different means of transport, in our opinion, the existing tariff policy need to be considerably revised and improved.


Keywords


container transport; marketing on railways

GOST Style Citations


1. Концепція та програма реструктуризації на залізничному транспорті України. – К.: НАБЛА, 1998. – 145 с.

2. Концепція Державної програми реформування залізничного транспорту України. – Магістраль № 45, 2006.

3. От двери до двери – без проблем и лишних затрат: новая инициатива УСПП. - Транспорт и логистика № 6, 2006.

4. Музикіна Г. І. Проблема управління вантажними перевезеннями в умовах впливу економічних факторів / Г. І. Музикіна, А. С. Савенко, П. В. Бех // Вісник Академії митної служби України. – 2005. – Вип. 1. – С. 51-57.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)