THE METHODOLOGICAL ISSUES OF SUPPORT MANAGEMENT DECISIONS IN INTERNATIONAL MARKETING MANAGEMENT OF AVIATION ENTERPRISE

T. R. Solopenko

Abstract


The questions of economic ground of administrative decisions are affected, related from by the Marketing management of aviation enterprise, methods are examined economic of administrative decisions, and utilizinga mathematical design for constructions of optimization models and their realization automated control the system «Marketing of aviation enterprise» on a base automated control the system (TO THE ACE) by an aviation enterprise.


Keywords


marketing management; Aviation Enterprise; automated control system (ACS)

GOST Style Citations


1. Азарян Е. М. Международний маркетинг. – К.: ИСМО МО Украины, НВФ «Студцентр», 1995. - 668 с.

2. Багиев Г. Л. Международний маркетинг. / Г. Л. Багиев, Н. К. Моисеева, С. В. Никифоров; СПб-М.-Харьков- Мн., 2001. – 368 с.

3. Дахно І. І. Міжнародна торгівля. - К.: МАУП, - 2003. - 426 с.

4. Управління зовнішньоекономічною діяльністю / Під заг. ред. А. І. Кредісова) – К., ВІРА-Р «АЛЬТЕРПРЕС»-2000.-448 С.

5. Циганкова Т. М. Упрвління міжнародним маркетингом. - К.: КНЕУ, 2001. – 426 с.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)