A RATIONAL SCHEME OF MASTERING THE CARRIAGE DURING THE INTRODUCTION OF HIGH-SPEED TRAINS ON ONE OF THE PARALLEL RAILWAY LINES

M. B. Kurhan, M. A. Zaiats

Abstract


The authors have developed a method of forming a ratoinal scheme of stage-by-stage integration of services on parallel-bound railroad directions, when high-speed services are introduced on one of them.


Keywords


rational scheme; carriage; parallel to the railway line

GOST Style Citations


1. Турбин И. В. Реконструкция параллельных железных дорог при вводе скоростного движения пассажирских поездов / И. В. Турбин, А. В. Березкин// Повышение эффективности работы железнодорожного транспорта: Межвуз. сб. науч. тр. – Самара: СамИИТ, 2000. – Вып. 20, ч. 1. – С. 179–183.

2. Орловський А. М. Правила визначення підвищення зовнішньої рейки і встановлення допустимих швидкостей в кривих / А. М. Орловський, О. М. Патласов, В. В. Циганенко та ін. ЦП/0056: Затв. наказом Укрзалізниці від 27.04.99 № 124-Ц. – Д.: Арт-Прес, 1999. – 44 с.

3. Методические рекомендации по оценке эффективности инвестиционных проектов: (Вторая редакция) / М-во экон. РФ, М-во фин. РФ, ГК по стр-ву, архит. и жил. политике; рук. авт. кол.: В. В. Коссов, В. Н. Лившиц, А. Г. Шахназаров. – М.: ОАО НПО « Изд-во Экономика», 2000. – 421 с.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)