CALCULATION OF ECONOMIC EFFICIENCY FROM THE USE OF OPTIMAL PARAMETERS OF SPRING SUSPENSION OF PASSENGER CARS

O. M. Pshinko, S. V. Myamlin, Yu. M. Fediushyn, V. I. Prykhodko, O. A. Shkabrov

Abstract


In article the estimation of economic efficiency from use of bogies of carriages with optimum parameters of spring suspension with application of traction calculations is offered.


Keywords


economic efficiency; optimal parameters; spring suspension

GOST Style Citations


1. Блохин Е. П. Тренажерный комплекс для обучения машинистов локомотивов / Е. П. Блохин, С. В. Мямлин, К. И. Железнов и др. // Тр. Междунар. конф. «Влияние человеческого фактора на безопасность движения на железнодорожном транспорте» (ЧФТ'99). – Х.: Центр-ТрансМед, 1999. – С. 21.

2. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 7305. Комп’ютерна програма «Dynamics of Rail Vehicles» («DYNRAIL») / Мямлін С. В.; Зареєстр. 20.03.2003.

3. Шкабров О. А. Технико-экономическое обоснование использования тележек модели 68-7007 под пассажирским вагоном локомотивной тяги на железных дорогах Украины / О. А. Шкабров, В. П. Воронович, А. А. Радзиховский, С. В. Мямлин // Тр. 3-й науч.-техн. конф. «Подвижной состав ХХI века: идеи, требования, проекты». – СПб: ПГУПС, 2003. – С. 191–192.





Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

 

ISSN 2307–3489 (Print)
ІSSN 2307–6666 (Online)